2010. január 4., hétfő

Narancstea levendulamezővel



Szóval, egyesek szerint szabadszájú vagyok, így aztán ma visszafogom magam. Egy kicsit csak:) Te érted, úgyis!
Ma újrahasznosítok: a rengeted megevett narancshéjából isteni narancs gyümölcsteát készítek, egy kis szegfűszeggel, fahéjdarabokkal,almahéjjal. Körtét nem mertem beletenni, pedig illatos körténk is van, de nem tudom, hogy passzolnának az ízek. Persze biztos, az ugrifülesünk most leginkább a körtés teát issza. Csak semmi nevek, a talpas macink elmesélte, hogy az apeh vadászik a neten?!! meg a rendőrség, meg ilyenek, egyszerűen anyagot gyűjtenek, nem mintha nem volnának elegen, akik följelentenek...s még én sohasem csináltam, lehet el kéne kezdeni. Egyelőre nálunk megkezdődött a munka újra, és újra.
Viszont mit találtam egy csodálatos levendulamezőt, te érted úgyis, egyszerűen frenetikus...ráadásul magyarországi, nem tudom hol lehet, mert a sziknél jobb helyen nem nagyon terem.
Voltam Terianyunál, édes nagyon, jól eldumcsiztunk, vittem neki nariteát, nagyon örült neki:) Igen, néha nagyon hiányzik egy beszélgetés egy idősebb, tapasztaltabb emberrel. Most, hogy sokat néztük apáék képét, hát hihetetlen, hogy már milyen régen elmentek. Mind. Így még jobban kell vigyáznunk magunkra! Mert belőlünk csak egy van!
Pusza és vigyázz magadra, bárhol is vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése