2010. május 17., hétfő

Spárgás rétes orchideával:)






Szóval drágám, isteniek a képek,melyekkel megörvendeztetsz bennünket. Egyszerűen hihetetlen, hova el nem jutsz:) Vissza a kezdetekhez, Fokváros- ez már olyan egzotikus nekünk , mint egy fidesz-nyakkendő. Mostanában, mintha erről is leszoktak volna, végre, ez a narancs a narancson mutat csak jól. Apád viszont olyan nyakkendőt kapott, hogy elképesztő, bár a ballagásra azért nem kötötte föl. Ismered, nincs az az isten, aki miatt:)
Viszont nálunk halmozódnak az események. Megtapasztalhattam, amit öt év alatt egyáltalán nem érzékeltem az egyetemen: a köpönyegforgatást. Gondolhatod, hogy a legfontosabb dologban, ezárt fáj nagyon: a doktori fölvételiben. Nálunk tudod, két ajánló tanár kell a fölvételihez, és enélkül nem adahatod be. Pont, akikt úgy ismertem meg, hogy a korrektség oszlopa, pont az írt nekem pénteken este, hogy nem tud támogatni, mert az OTDK győztest támogatja. Jelzem, még csütörtökön az OTDK győztes sem tudta, hogy jelentkezik. Na most a határidő hétfőn volt.Mármint a beadás. Gondolkodtam, írtam,kértem és nem kaptam. Az árva egy ajánlásommal meg elmehettem a sóhivatalba. Így aztán már majdnem lemondtam a doktori iskoláról, de aztán eszembe jutott,minden egyetemen más a határidő. Fölszaladtam a netre, kupásztam, s mit találtam: még jobbat!!! Az irodaomtudományok professzorasszonyának doktori iskoláját! Tájékozódtam, s még a határidő nyitva áll. Annyira megörültem:))S bár imádom Szegedet, de be kell látnom, itt nagyon belterjes a tanszék.:( Másrészt meg el kell tudni szakadni Szegedtől is:)Annál jobb lesz a visszatérés.
Így aztán a nagy örömre,sütöttem egy kis spárgás rétest:) Te imádni fogod, teszek el neked spárgát, hogy ezt te is megtapasztalhasd! Most épp meg kell szereltetni a mélyhűtőt, de már amúgy is töküres:)Remélem nem kerül sokba, mert állandóan megy, az áramszámla az egekben sjana, ami azt jelenti a buksza meg kiüresedett. De ez a muszáj, ami nagy úr.
De van még öröm is, mert képzeld hozott újra virágot az orchidea, egyszerűen csodálatos:) Így aztán, ilyen egyszerű örömökkel gazdagítjuk a mindennapjainkat. Pénteken szurkolj: szigorlat:) Kedden az ucsó vizsga és mehetek nyelvvizsgázni, meg védeni:) aztán a doktori fölvételi, és végre nyugalmasan csak egyszerűen dolgozni vágyom!
Élvezd ki a helyet, az időt, a pillanatot,mert így szép és teljes az élet!
Olvasd el ezt, egyszerűen elképesztő, csak rajtunk múlik az élet:
http://www.vitaking.ro/hu/hirek/dr-joel-wallach-egy-orvos-tanacsai.html
Csók:Anci

2 megjegyzés:

  1. Nah tudsz te irni... szoval meg most jon a java, az igazi Afrika... amit csak a filmekben latni. Kepek jonnek. Neked meg nem kell Szegeden maradni, mindig ide jutunk, tudhatnad. Probalkozzal, remelem sikerul! Miert is ne sikerulne?
    En meg elkezdtem pakolni:)))) El sem hiszem, hogy lassan vege... :) Pusz!

    VálaszTörlés
  2. Szóval az igazi Afrika:) Hát nagyon ígéretes a dolog,úgy tűnik már csak rajtam múlik, csak sikerüljön a nyelvvizsga, mert az is feltétel:)
    Szóval pakolsz, már várunk, lehet meg se ismerünk???? viszont lehet, pont nem találkozol Robival, ausztráliából? Augusztus 2-án száll le, egy hetet pestiában tölt, 9-én jön hozzánk egy hétre:) De csak egyedül. Sajnos.Nagyon kiváncsi rád, te világlátott lány:))
    csók anci, vigyázz a fenevadakra:)

    VálaszTörlés