2010. november 27., szombat

Hastánc hétvége






Drága Adrikám, updételj már kicsim!:) Semmit nem tudunk, csak néhány elkapott foszlányból. Meg, hogy gyönyörű helyeken vagy, Tahiti, Hawai. Ez is új értelmet nyer. Tudod mindig beszéltük, hogy majd eljön a "jóvilág", aztán buli, Hawai.:))
Mi itthon, mindannyian gyürkőzünk a napi robottal. Malenykij robot...egy életen át. Mindenki a habitusa szerint. Nagyon élvezem a pesti munkát. Beilleszkedtem, és most már kialakult a munkastílusom, munkabeosztásom. Heti kétszer reggel torna, ez kell a sok ülés mellé, még egy kis uszi volna jó, de megfizethetetlen. Úgy hogy élvezd ki, fenékig a tenger adta lehetőségeket. Már alig várom én is:)A nyár gyönyörű lesz. Persze tudod, mindig is munkamániás voltam. Végül is adott a lehetőség, így hogy csak az albérlet vár otthon, nem kell nagyon sietni álomra hajtani a fejem. Amúgy sem alszom már annyit. Hat óra bőven elég. Dolgozom most már a cikkeimen, hogy ez is haladjon. Ami számomra a legmeglepőbb: olyan kedves emberekkel beszélgetek:) mondjuk a vonaton elmondta az útitársnőm, hogy ez csak a belvárosban van, ha odébb megyek mondjuk a hetedik, vagy tizenharmadik kerületbe, ott már nem tudok így beszélgetni, mert nincsenek régi ráérős körzetlakók. Aranyos volt:) Ennyit a diszkriminációról.
Viszont, tavaly semmi bajom nem volt a H1N1 oltással, most a sima influenza oltás után minden bajom van. Ez baj, mert lett volna programom rendesen. Így viszont a mozgásos proginak befellegzett, sajna. Örültem, hogy föl bírtam emelni a karomat. De azért sikerült Aninával dumcsizni kicsit, már a kebelbarátnőm fellépős ruhája kapcsán. Ne röhögj, de feneket kellett csinálnunk neki:)mondtam neki: lefaragom és átragaszthatjuk.:)Elég mókás volt. De sikerült, hála Anina szakértelmének. A képeken látható az eredmény. Kértem, hogy hátulról visszafordulós képhez álljon. De szerintem nagyon jó, kár, hogy rólam nem sikerül ilyesmi. Fellépésre kísértem a csajokat, nagyon ügyesek voltak és szépek. Ráadásul egy este két helyen...Na ja, ez a művésznők sorsa... Aranyosak voltak, és a második helyen majd szétszedték őket.
Jól esett mindenkinek.
S persze előtte eljöttek Csöpkéék is, elkezdték a felújítást. Nagyon jó lesz, viszont sok munka van, lesz egy darabig. De nagyon jól kitalálta. Képzeld van egy isteni szép körtefája, meg néhány csipkebogyóbokor, szőlővel. Lesz mit csinálni, de jó látni, hogy milyen lelkes és elkötelezett, vidám és tudja mit akar...Újra a régi, ez nagyon jó. Megkezdődött az igazi elszakadás, leválás. Itt van az új élet kezdete::)
Most dióhéjban ennyi, vigyázz magadra és csók: Anci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése