2011. április 29., péntek

Húsvét 2011










Egyszer csak ez is eljött. Valahogy évről-évre hamarabb, alig hevertük ki a karácsonyt, máris itt van. Annak idején annyira vártam, hogy végre 18 legyek és csigalassúsággal vánszorogtak a napok, pedig igen heves életet éltem mindig. Nyüzsiztem, sportoltam, barátkoztam, na meg az ifi életem, s ráadásképp szerelmes is voltam. :)
S ez is: azóta is megállás nélkül. A szerelem és a munka hozta a barátaimat. Mint mindenki másnál. Egyre bővült a kör, s most három évtized múltán stabilan fennáll. Így nem is volt meglepő, hogy első szóra mindannyian szabaddá tették magukat és kivágtattak, hogy elcseverésszünk, eszmét cseréljünk, bolondozzunk, egyáltalán a jó kis baráti közegünkben feltöltődjünk-regenerálódjunk.
Igen jól sikerült a bográcsos randa csülkös-húsos babgulyás Heni által csipkedett csipetkével.:) Isteni sütikkel is kényeztettük magunkat, hát a Heni túrósa elképesztő,na meg a Maca gesztenyés istenije, megőrültünk tőle, egyszerűen imádtuk. Édesed petrezselymes-zöldhagymás kenyere is betett nekünk. S csak dumáltunk és ökörködtünk, egymás szavába vágtunk, meg egyszerűen jól éreztük magunkat.
Ennyi fért ma, csók anci:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése