2011. május 14., szombat

Időcsavar






Szerencsére a lányok nagyon összetartóak, így aztán a délelőttömet Anikó uralta, csodás extra-csúcs kávéval, előrehozott ebéddel, csőben sütött cukkinivel.:) Délután meg elkísértem a kedvencemet a fellépésre. S még nem volt vége. Nagyon szépek voltak a csilivili hastáncruhában. Csináltam videót is, mindenhol, na és persze időkapszulát csináltunk mi is. Egy videót készítettünk ma 2011. május 14.-én, és a jövőre bíztuk,tíz év múlva jól megnézzük. Jól elszórakáztunk. VIP jegyünk is volt, így aztán meglátogattunk egy műintézményt. Ami igen nagy meglepit okozott. Fél egyig kellett odaérnünk, épp odaértünk, s előtte nyitottak kicsivel. Mondjuk Borfesztivál van nálunk. Mindenki ott tántorgott, aki élt és mozgott.Aztán áttántorgott ide. Hiába volt "classic weekend" hirdetve, egyszer csak ott találtuk magunkat a retrónál is retróbb, holt ismeretlen számok között, meg mindenféle,- te érteni fogod- lambadás mixet, majd kiakadtam. Persze azért tánciztunk, sőt, igen jól éreztük magunkat, meg is örökítettem videón:) Mondjuk az átlagéletkor 55-60 volt.:)Hihetetlen, biztos a borfesztivál miatt. De azért jól éreztük magunkat. Jól kidumáltuk magunkat, hihetetlen jókat nevettünk. Igazán jól elb*sztuk az időt.:)
Jah, és még nem beszéltem a csodás rózsaszín szívecskés papucskájáról, na meg a lakásdíszről, a csillogó, strasszos rózsaszín húsvéti tojásokról, természetesen csak rózsaszín körömlakkról, esetleg egy két halvány lilás, vagy pink mindenfélékről.
A kiszakadt fekete harisnyán igen jól mutató rózsaszín pöttyről. Egyetértettünk, hogy az egész harisnyát be kellett volna pöttyözni, egész jól mutatott volna. Vőne:)
Na csók, kicsim és te se légy jó!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése