2016. november 22., kedd

Anya megy

Egy utolsó pillantás,pakolás, hosszú időre utolsó találkozások a barátokkal. Egy éves várakozásnak teszek pontot a végére. Végre. Semmi kalandvágy, csak a tudat, hogy valami új kezdődik, valami jobb, valami kiszámíthatóbb. Önéletrajzok, interjúk, próbamunka után pakolok végre. Rendezgetek és nemcsak a gondolataimat a cuccaim mellett. Szeged a legszeretetreméltóbb város, a szülővárosom és mindig az is marad. Itt fogta a kezem Apcikám és tanított meg gondolkodni. Itt találkoztam a szerelemmel és életem párjával, aki mellett kiteljesedhettem. Itt születtek a drága kis királylánykáim, itt tették első lépéseiket az életben. Itt haltak meg szeretteim egymás után, itt nyugszanak. Itt vannak a barátaim, akik mindig velem voltak. Itt tanultam, dolgoztam, mióta élek, eddig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése