2017. január 20., péntek

Saalbach- Hinterglemm, avagy hétköznapi csodák

Egyet megtanultam már jól: minden változik, az élet maga a változás, a változás az állandó. Rugalmasan állok ez elé. Flexibilis vagyok, és ez jó. Beterveztem a napom és persze borult minden, de jobb lett, mint gondoltam. Ugyan nem mentem föl a hegy tetejére, de fölmentem egy másikra. Úgy adódott, hogy autóztunk és sokat nevettünk, beszélgettünk és hallgattunk. Mint egy jó házasságban. Barangoltunk és újabb csodákat fedeztünk föl. Az Alpok egyszerűen lenyűgöző, bármerre nézzük. Csipkéi az ég felé törnek, mindenütt a kékes-tűrkíz-fehér vakít bennünket. Síelők, szánkózók, természetjárók, hódeszkások, vagy egyszerűen ló vontatta szánok. Az élet hétköznapi velejárói. S ne felejtsük el, hogy egyszerűen hihetetlen, minden ki van találva és jól. Ami működik, akár kétszáz éve is már. Na és az égigérő fák mindenfelé. Olyan misztikus és egyben időtálló. (sic!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése