2017. október 3., kedd

Kapuzinerberg, stílusosan velem

Természetesen habos kávéval indítottam és bömbölt a Symphony, mielőtt útnak indultam. Októberi nyárra számítottam és lábujjközös szandálba bújtam. Ez jó ötlet volt. Nagyon meleg volt a levegő. Igazi vénasszonyok nyara. A Linzer utcácskáról nyíló "titkos" lépcsősort a nyakamba véve felkapaszkodtam a Kapuzinerbergre. A kolostornál csodás kilátásban volt részem. Leültem a padra és csak szemlélődtem. Mellettem fiatal anya szoptatta a picinyét. Jöttek-mentek az emberek. Csináltam néhány képet a csodás városról. Továbbkapaszkodva a Franziskischlösslig vezető úton, a volt Lodron erőd utolsó maradványai mögött. Sajnos, a kilátó felé vezető túraútvonalat lezárták, így most csak eddig voltam. Csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése