2018. január 11., csütörtök

Istennő születik! / Goddes is born!

Istennő születik! / Goddes is born! Csodás új projektbe kezdtem, az Istennő születik projektbe! Bizonyára tudjátok, hogy februárban okleveles sportedző leszek és elkezdem a munkámat. Nyilvánvaló sok tanulás és képzés áll még előttem, de nagyon sok munka van már mögöttem is. Ti, akik ismertek, tudjátok, hogy kicsit előrébb került ez a tanulás, ugyanis a nyugdíjas éveimben szeretnék hastáncedző lenni. Viszont most volt lehetőségem egy kétéves képzés keretében tanulni, így éltem is vele. Evvel párhuzamosan elindítottam az Istennő születik projektet. Az első eredmények már megvannak. Durván 34 kg-tól sikerült megszabadulnom kb. másfél év alatt. A Kiskegyed életek-sorsok rovatában jelent meg rólam a történetem. Nyilvánvaló ez 55 éves korban elég szép teljesítmény, viszont nincs megállás, sportedzőként példát kell mutatnom és saját magam leszek a munkám cégére. Így itt követhetitek a munkámat, az eredményeimet, a követőim átalakulását és formálódását. Az elkövetkező időszakban az izomnövelés és a zsírmentes izomtömeg kialakítása a cél, klasszikus testépítési módokkal. Ne felejtsétek el, a testünk mindig meghálálja a törődést, az impulzusokat és azonnal reagál, mindegy hány évesek vagyunk. A héten kezdtem meg a reggeli futásokat a Salzach partján, ugrókötelezéssel megszakítva. Tervem, hogy emellett heti három edzőtermi súlyzós edzéssel hozom ki a testemből a genetikailag adott és étrenddel támogatott formámat. Napról-napra jobban, szebben, karcsúbban, boldogabban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése