2018. január 31., szerda

Suncity 2.0 -immár Salzburg is hivatalosan suncity

Egy pillanatig se higgyétek, hogy Szegedet elfelejtettem. Imádom minden szegletét. De, remélem, értitek, hogy ez a város állandóan Szegedre emlékeztet. A mérete, a folyója, az emberei, még a szegedi jobb időkre emlékeztet. Imádtam minden percét, minden szegletét, akkor is imádtam, amikor gyűlöltem. Az enyém volt, van és lesz. Persze, az idők szava hívott Salzburgba. Jó itt élni, és nem csak azért, mert ez már tényleg Európa, hanem azért mert egy jobb Szegedre emlékeztet, amilyen volt mindig is. Csak a gyönyörű nők hiányoznak innen. Bár tény, próbáljuk orvosolni, mi magyar lányok ezt. Az is tény, hogy mindig megnéznek bennünket. Talán pont ezért. Kicsit kirívunk innen. Mások vagyunk és kész. Nincs is ezzel baj. Igazi eklektikus tömeg van itt, pont elférünk benne. Ahogy a napocska kicsalogatott mindenkit, az durva volt. Kint feküdtek a folyó parton, végigültek a padokon, hencseregtek mindenhol. Én is gyorsan egy sétát iktattam be a csodás napsütésben. Persze, muszáj volt felmenni a Mönschbergre, mondtam már, hogy imádom az összes hegyét Salzburgnak. Ma egy fontos felfedezést tettem. A Leopoldskronon áll egy magányos ház a semmi közepén, mint megtudtam Thomastól ez volt a hóhér háza. Ma is laknak benne, amit sokan furcsának találnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése