2018. április 15., vasárnap

A kétfarkúak a John Oliver Showban - 15 ' hírnév Orbán kontra kétfarkúak

Tök véletlenül akadtam erre a gyöngyszemre, végigolvastam a rendkívül 'éleseszű' hozzászólásokat, kb. agyhalottaktól. Néhány napja már a kutyapárt oldalán is találkoztam vele, akik roppantmód örültek, hogy megörökítették a médiatörténeti pillanatot, amikor a minden pártra jutó közmédia öt percét nagy komolyan végigkotkodácsolta. Természetesen a jegyzeteiből. Szerintem pont annyit ért, mint az összes politikus öt perce. Nem is kell erre több időt szentelni. Viszont aznap, mikor láttam a komoly és elszánt köztévé riporterét és a kotkodácsoló kétfarkú szóvivőt, úgy nevettem, ahogy már rég nem. Ráadásul ez még a választás előtt volt, tele voltunk aggodalommal és természetesen kormányváltó hangulattal. Szerintem, üdítő ebben az agymosó propaganda és gyűlöletkampány közepette egy vicc. Igazi jelenség a kutyapárt, magam is rávoksoltam. Mintha nem is politikusok lennének. Teljesen emberiek. Mellékelem a John Oliver Show ránk vonatkozó pár percét, érdemes megnézni: href="">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése